Ara

Cansu Fırıncı

…öyleyse yalnızlığımızı birleştirmeyi öneriyorum.

Tarih

Ocak 12, 2010

1940’lı yıllar ve edebiyat – Karabasanı yırtan çığlık

Bu yazı haberveriyorum.net sitesinde yayınlandı. Yazı: Cansu Fırıncı Konu 1940’lı yıllar olunca saf bir edebiyat hareketinden söz etmek imkânsız hale geliyor. Çünkü 40’lı yıllar hem dünya hem de Türkiye açısından son derece özgün ve çalkantılı bir dönemi ifade ediyor. Birincisinin... Continue Reading →

Vasıf Öngören'in Zengin Mutfağı oyununu Değişim Atölyesi Oyuncuları ile oynarken. Rol: Ahmet

ismim lili marlen

Bu şiir Akköy dergisinde yayınlandı. Şiir: Cansu Fırıncı cansu bey miyim? ben seçmedim uygun gördüler diyebilirim ulusta bir radyo tamircisiyim her daim kırılmış aşk parçaları birleştiririm ben seçtim kalbimle birlikte katlayıp kaldırırım kadını bir terk edilişi uzatır gibi durmaksızın bir... Continue Reading →

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

Yukarı ↑