Ara

Cansu Fırıncı

…öyleyse yalnızlığımızı birleştirmeyi öneriyorum.

Tarih

Ocak 13, 2010

Papirüs

Bu yazı Yoğunluk dergisinde yayınlanmıştır. Yazı: Cansu Fırıncı Sevgili kağıt, nasıl anlatmalı, nerden başlamalı bilmem. Ama anlatacağım. Sevgili okur diye başlamak isterdim, yeryüzünde böyle bir türün yaşadığından artık emin değilim. Kuşenin yağlı çekiciliğinden, tarihin derinliklerine süzülen papirüsün sempatikliğine aldırış eden... Continue Reading →

30 Şubat Devrimi ya da “Kurtar Bizi Babamız”

Bu yazı Nikbinlik dergisinde ve haberveriyorum.net sitesiyle tabut.net sitesinde yayınlandı. Yazı: Cansu Fırıncı “Kurtar bizi babamız!” Bu haykırış günlerdir kulağımdan gitmiyor. Hani derler ya “yüreğime oturdu” işte öyle. Hem de taş gibi. Çeyrek asırlık tek parti istibdadından bunalmış olan “kalabalıklar”,... Continue Reading →

kimlik izi

Bu şiir Nikbinlik dergisinde yayınlandı. Şiir: Cansu Fırıncı kimlikten öğrendim kim olduğumu düşünce fotoğraf yitiyormuşum buruşturup sokağı bir kağıt parçasına bırakıyorsunuz beni en çok da direkler tanıyor yakasına asıyor annem, yaslı yürüyorum kendimi bir bir -hangi sokaktı adım elden eve... Continue Reading →

Uygunsuzlar’dan Bir Kare

Erman Canatan'ın Uygunsuzlar Oyunundan Bir Kare (Sağ Başta)

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

Yukarı ↑